Άρης Σκενδέρης


    Facebook Google Twitter

    Συνάντηση 1η

    ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΑ

    Άμα εμένα δε με ξέρεις
    Ρώτα όποιον άλλο θέλεις
    Ήμουνα κι είμαι γκαντέμη
    Σ, ο πιο άτυχος της Θέρμης.

    ~

    Συνάντηση 7η

    Άκρα του τάφου σιωπή
    στην τάξη βασιλεύει
    όποιος δεν διάβασε στο τεστ, 
    κακό βαθμό γυρεύει

    Ψες δεν άνοιξα βιβλίο
    κι αύριο γράφω τεστ
    αχ να μην είχα σχολείο

    ~

    Συνάντηση 8η

    Με λένε Gadem-man, είμαι 3333 ετών, ζω σ’ έναν γαλάζιο πλανήτη, λίγα μόλις έτη φωτός από τη Γη, απ’ όπου έφυγα όταν ήμουν 333. Είμαι γείτονας με τον Air-Forceman και τον Τζιν-Μαν, καθώς με το υπερσύγχρονο διαστημόπλοιό μου φτάνω στα σπίτια τους σε 5 λεπτά. Το σπίτι μου είναι στο κέντρο μίας υπέροχης πόλης, της πρωτεύουσας της μοναδικής χώρας του πλανήτη. 

    Πρωθυπουργός μας είναι ο Awesome-man και είμαι υπουργός μαζί με τον Μπάμπη, ο οποίος μετακόμισε εδώ πρόσφατα, καθώς και με άλλους 2998. Χάρη στην πολιτική του Awesome-man, ζούμε ειρηνικά χωρίς πολέμους εδώ και μόλις 1000 χρόνια. Δυστυχώς προβλέπεται πόλεμος με τον Ανάποδο πλανήτη σε περίπου 2000 χρόνια. Τους λόγους θα τους μάθετε σε λίγο. Σε κανένα χρόνο το πολύ θα τους ανακοινώσουμε. Οι διαδικασίες εδώ είναι γρήγορες.

    Leave a Reply