Λητώ Σακελλάρη - Γιαγκουνίδου


    Facebook Google Twitter

    Συνάντηση 2η

    Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

    Από τότε που άλλαξε σχολείο η … , άλλαξε και η ζωή της. Στο καινούριο της σχολείο δεν δέχονται το γεγονός πως είναι καλή μαθήτρια. Σήμερα η καθηγήτρια έκανε μια ανακοίνωση στην τάξη:

    « Η … πήρε τον καλύτερο βαθμό στο τελευταίο διαγώνισμα. Συγχαρητήρια !!! » 

    ~

    Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ


    Έτρεξε πιο γρήγορα κι απ’ όσο μπορούσε. Αν είχε καταφέρει να φτάσει 10 δευτερόλεπτα νωρίτερα θα είχε προλάβει. Το μόνο που βρήκε ήταν ένα σημείωμα … 

    ~

    Συνάντηση 4η







    ~

    Συνάντηση 8η

    ΑΦΡΟΞΥΛΑΝΘΗ

    Αγαπημένη μου Δάφνη,

    Τι κάνεις; Εγώ δεν είμαι και πολύ καλά! Πριν δύο εβδομάδες περίπου ήρθε στο ορφανοτροφείο ένα νέο κορίτσι δεκαπέντε χρονών, δηλαδή ίδια ηλικία με εμένα. Είναι πολύ παράξενο και αντικοινωνικό. Μένει στο δωμάτιό μου.

    Μου λείπεις πολύ. Το Λονδίνο μοιάζει άδειο χωρίς εσένα. Το προηγούμενο Σάββατο είχαμε έξοδο και περάσαμε από το μαγαζί που αγόρασες το αρκουδάκι, το αρκουδάκι που μου χάρισες τότε, όταν ήρθα στο ορφανοτροφείο. Δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσο όμορφα μου φέρθηκες μόλις μπήκα στο δωμάτιο, στο μέρος που μέναμε μαζί για επτά χρόνια.

    Τι γλυκά που μου είχες μιλήσει τότε. Με είδες και με ένα χαμόγελο με ρώτησες γιατί ήρθα. Όταν άκουσες για τους γονείς μου και το ατύχημα που είχαν με το αυτοκίνητο, έκατσες δίπλα μου και με αγκάλιασες. Για επτά χρόνια η αγκαλιά σου ήταν μία όαση μέσα στη μοναξιά μου.

    Τώρα κρατάω το αρκουδάκι σου και κλαίω. Γιατί να μην μπορώ να βρω μία καινούργια φίλη; Γιατί να μην μπορεί να γυρίσει πίσω ο χρόνος και να μην έφευγες ποτέ;

    Ελπίζω να έρθεις να με επισκεφτείς σύντομα.

    Με αγάπη,
    Αφροξυλάνθη

    ~

    Συνάντηση 10η

    SMS ΠΟΙΗΜΑ

    JOSH HUTCHERSON 


    Τον εβλέπω στην TV
    Μου αλλάζει τη ζωή
    Νομίζω εμένα πως κοιτάζει
    Την καρδιά μου για άλλους φράζει

    Το όνομά μου είναι Josh
    Απ΄ το Hunger Games γνωστός
    Τόσο γοητευτικός
    Για εμένα θησαυρός

    Leave a Reply