Θεοφάνης Φιλίππου


    Facebook Google Twitter

    Συνάντηση 1η

    ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΑ

    Θεοφάνης
    Είναι το
    Όνομά μου
    Φασολάκια είναι το
    Αγαπημένο μου φαγητό και
    Νερό
    Ήπια
    Σήμερα

    ~

    Συνάντηση 2η

    Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ


    Το θυμάμαι σα να ήταν χθες! 

    Όλα άρχισαν από αυτό το σημείο στην αυλή του σχολείου όταν κάποια παιδιά……..

    ~

    Συνάντηση 4η




    ~

    Συνάντηση 7η

    ΡΟΚ ΣΤΙΧΟΥΡΓΙΚΗ

    Το παράρτημα αρχίζει και η τάξη πλημμυρίζει γίνεται πανικός σε κάθε γράμμα.
    Μα η λέξη είναι γραμμένη κι από πριν εκτυπωμένη μα εσύ πνίγεσαι να διαβάσεις
    κι όλους να τους εντυπωσιάσεις.
    Σε μας, σε μας, άντε διάβασε λίγο και σε μας.
    Σε μας, σε μας, μίλα λίγο και σε μας.

    ~

    Συνάντηση 8η

    Είμαι ο Άκης και είμαι 37 χρονών. Δεν έχω ταυτότητα και όποιος μου λέει να του τη δείξω τον δωροδοκώ με ένα δισεκατομμύριο ευρώ. Είμαι πρόεδρος στην «Apple» (που είναι δικιά μου εταιρεία) και πλαστογράφος χρημάτων (γι’ αυτό και δεν έχω ταυτότητα). 

    Λατρεύω τον φραπέ και μισώ τον μεγαλύτερο αδερφό μου τον Μπάμπη επειδή έριξε από ένα γκρεμό τον Airforceman, που είναι ο καλύτερός μου φίλος και τον είδε ο Τζίνμαν. Επίσης, ο Αirforceman είναι ο αντιπρόεδρος της εταιρείας μου. 

    Φοβάμαι τον φραπέ του Τζίνμαν επειδή είναι χάλια. 

    Η πρώτη φορά που ένιωσα δυστυχισμένος είναι όταν ήπια τον φραπέ του Τζίνμαν.

    ~

    Συνάντηση 10η

    SMS ΠΟΙΗΜΑ

    Ωχ! Έλιωσε το παγωτό,
    πως θα το φάω τώρα αυτό;
    Πω! Ξέχνα το υπάρχει κάτι πιο σημαντικό
    Θυμήθηκα, πως χθες εγώ
    βιβλίο δεν άνοιξα ούτε ένα λεπτό!
    Πω! Και αύριο έχω τεστ σημαντικό
    με τον κύριο Γουναρόπουλο
    τον μαθηματικό!

    Leave a Reply