Ανθή Βασιλοπούλου


    Facebook Google Twitter

    Συνάντηση 2η

    Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

    "Κάθεται εκεί… πάντα στο ίδιο παγκάκι... Χωρίς να μιλάει με κανέναν… Απομονωμένος από τους υπόλοιπους… Ποιος να είναι άραγε;… Γιατί είναι μόνος του;… Κανείς δεν φαίνεται να του δίνει σημασία… Τον πλησιάζω…"

    ~

    Συνάντηση 4η





    ~

    Συνάντηση 7η

    ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ…

    Κάθε μέρα που περνά η καρδιά μου σε ζητά
    Θα ‘θελα να σ’ έχω μόνο για ένα λεπτό
    Κάθε νύχτα στο μυαλό μου, είσαι μέσα
    Στο όνειρο μου

    Σ’ αγαπώ, αγαπώ είσαι αυτό που ζητώ
    Σ’ αγαπώ , αγαπώ είσαι ότι εγώ ζητώ

    Πέρασαν ώρα που περνά, περιμένω πως και πως
    Να με δεις και να σε δω
    Κάθε στιγμή κάθε λεπτό περιμένω
    Να ανεβώ για να σε δω (γιατί)

    Σ’ αγαπώ, αγαπώ είσαι ότι εγώ ζητώ
    Σ’ αγαπώ, αγαπώ είσαι ότι εγώ ζητώ

    Πέρασαν τα χρονιά μα δεν έπαψα να ψάχνω
    Για να βρω το πολυπόθητο όνομά σου
    Ήρθαν τα Χριστούγεννα και χτύπησε η πόρτα
    Κι από πίσω ήσουν εσύ

    Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ είσαι αυτό που ζητώ
    Σ’ αγαπώ , αγαπώ είσαι ότι εγώ ζητώ

    Leave a Reply