Γεώργιος Σαντεξής


    Facebook Google Twitter

    ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

    Ο Γιώργος Σαντεξής γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη της Ελλάδος  από ελληνίδα μητέρα και έλληνα πατέρα. Έχει δύο αδερφές, την Μαρίνα και την Δανάη, ενώ έχει στην κατοχή του 7 νόμπελ λογοτεχνίας μόλις στην ηλικία των δεκατριών ετών. Βέβαια επειδή είναι πλούσιος λόγω του ότι είναι διάσημος συγγραφέας, δεν ζει με την οικογένειά του, αλλά με τον ατζέντη του, δηλαδή με τον ξάδερφό του. Τους γονείς του τους βλέπει κάθε Χριστούγεννα και καμιά φορά στις εθνικές επετείους. Κατά τα άλλα πηγαίνει ακόμα στο Π.Π.Σ.Π.Θ. και έχει την χαρά να έχει για καθηγήτριά του την διάσημη συγγραφέα - καθηγήτρια Λογοτεχνίας την Σοφία Νικολαΐδου.

    ~

    Συνάντηση 4η





    ~

    Συνάντηση 7η

    ΡΟΚ ΣΤΙΧΟΥΡΓΙΚΗ

    Ο χειμώνας είναι εδώ
    και θα πάμε στο χορό
    τα αγορά παπιγιόν
    τα κορίτσια το κραγιόν 

    Μπαίνω μέσα τι να δω
    έχει κόσμο ένα σωρό
    όλοι είναι όρθιοι μαζί
    και χορεύουν Πατατζή

    Η ντισκόμπαλα ψιλά
    και χτυπάμε δυνατά
    τα χεράκια κλαπ-κλαπ-κλα
    για να ακούσουν τα παιδιά 

    Πάω κάθομαι μετά
    κουρασμένος απ’ αυτά
    θέλω κάτι για να πιώ
    παραγγέλνω ένα ποτό

    Έτσι πέρασε η βραδιά
    θέλω να έρθει αυτή ξανά
    για να πάω στο ‘‘VIAMARE’’
    και ν’ ανέβω εγώ στο μπαρ 

    ~

    Συνάντηση 8η

    Αγαπητό μου ημερολόγιο,

    Είμαι τόσο χαρούμενος και λυπημένος ταυτόχρονα. Χαίρομαι που σε αγόρασα, αλλά λυπάμαι που το παλιό μου ημερολόγιο έφτασε στο τέλος του. Α ναι, μιας και είσαι καινούργιο ξέχασα να σου συστηθώ. Το όνομα μου είναι "Πραγματοαναποδούλης". Ξέρω είναι λίγο περίεργο, αλλά εμένα μου αρέσει. Με ονόμασαν έτσι, διότι συνέχεια κάνω πολλά πράγματα ανάποδα. 

    Τέλος πάντων, εγώ θα σου γράφω για τα γεγονότα τις ημέρας μου. Να φανταστείς σήμερα είχα πάλι μια ώρα κενό και μία ώρα έκανα προπόνηση με την ομάδα ,διότι αύριο θα πάμε να παίξουμε σε ένα γήπεδο και σίγουρα θα νικήσουμε. Το μόνο που με απασχολεί είναι το πρόβλημα του αναμεταδότη με το όνομά μου. Φαντάσου πως θα ήταν: «ο Πραγματοαναποδούλης έχει την μπάλα, δίνει πάσα ο Πραγματοαναποδούλης, αλλά κάνει λάθος ο Πραγματοαναποδούλης. Τρέχα τώρα Πραγματοαναποδούλη να κλέψεις την μπάλα. Και ναι, ο Πραγματοαναποδούλης ξαναπαίρνει την μπάλα στην κατοχή της ομάδας του». Φαντάσου. Όμως θα είναι τέλεια. Και δες τι συνειδητοποίησα μόλις τώρα. Αύριο αγώνα ποδοσφαίρου και μεθαύριο εκδρομή στο Α.Π.Θ. Θα περάσω καταπληκτικά. 

    Σε χαιρετάω ημερολογιακή μου. Καληνύχτα γιατί άργησα να κοιμηθώ σήμερα.

    ~

    Συνάντηση 10η

    SMS ΠΟΙΗΜΑ

    Για κοίτα την, με κοίταξε
    Κάτσε να μην κοιτάξω
    Και καταλάβει πως την αγαπώ
    Και πω να την αρπάξω


    Δουλευταρού
    Αρχόντισσα
    Ναζιάρα
    Αναρχικιά
    Ηλιοστάλακτη

    Leave a Reply