Θεοδώρα Τορτοπίδου


    Facebook Google Twitter

    Συνάντηση 1η

    ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΑ

    Θάρρος
    Ευαισθησία
    Όνειρα
    Δημιουργία
    Ώριμος
    Ρομαντικός
    Άγγελος

    και

    Τυχερός
    Ουσιαστικός
    Ρεαλιστικός
    Τρυφερός
    Οξύς
    Πλακατζής 
    Ισόβιος
    Δημοκρατικός
    Όμορφος
    Υστερικός

    ~

    Συνάντηση 4η




    ~

    Συνάντηση 8η

    3/12/2013

    Αγαπητή μου Αφροξυλάνθη,

    Μου λείπεις παρά πολύ. Θυμάμαι τότε που παίζαμε μαζί με τις ώρες. Για να σου πω την αλήθεια δεν χαίρομαι που βρέθηκαν οι γονείς μου. Μακάρι να μπορούσα να σε πάρω μαζί μου στη Ν. Υόρκη. Έχουν περάσει 3 χρόνια από τότε που ζούσα μαζί σου στο ορφανοτροφείο. Τώρα με την μετακόμιση κατάλαβα ότι έχω υπερδυνάμεις. Έχει δυο χρόνια που πηγαίνω σε σχολείο μάγων. Συγνώμη που δεν σου γράφω συχνά αλλά, ξέρεις για τους «ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΙΝΕΣ» έτσι;

    Μπήκα στην κλήρωση… 

    Για την ακρίβεια έτυχε το όνομά μου στην κλήρωση των κοριτσιών και είμαι φόρος της περιοχής μου μαζί με τον Τζος Χατσερσον. Είμαι χάλια η ζωή μου κινδυνεύει και δεν έχω το δικαίωμα να χρησιμοποιήσω μαγικά. Η Λητώ, η Νίκη, η Κέλλη και η Ζωή ήρθαν να με αποχαιρετήσουν πρώτες πρώτες. Η Λητώ, για να με προστατεύσει μου έδωσε ένα περιδέραιο με φύλλο δάφνης. Ξέρει πως φοβάμαι τη δάφνη και της φαίνεται αστείο που αυτό είναι το όνομά μου.

    Θα ήθελα πολύ να μάθω τα νέα σου έστω και για τελευταία φορά. Ελπίζω να σε ξαναδώ.

    Με αγάπη, 

    Δάφνη

    ~

    Συνάντηση 10η

    SMS ΠΟΙΗΜΑ

    Άμα θέλεις να μάθεις αυτό που θέλω να σου πω
    στις 6 στο πάρκο δίπλα στο σχολειό.
    Μου συνέβη κάτι τραγικό
    Κάτι που από κινητό δεν μπορώ να πω

    Leave a Reply